Vacature: Back Office Medewerker Aftersales
Ben jij een gestructureerde en communicatief vaardige teamspeler met een passie voor planning en administratieve processen? Zoek jij een veelzijdige functie waarin je dagelijks bijdraagt aan een soepel werkproces binnen een dynamische omgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Functieomschrijving:
Als Back Office Medewerker Aftersales ben je verantwoordelijk voor de planning van de werkplaats en het administratief verwerken van werkorders. Jij zorgt ervoor dat de monteurs optimaal kunnen werken door een efficiënte planning en accurate verwerking van alle orders. Dankzij jouw organisatietalent en oog voor detail draag je bij aan een soepel en effectief werkproces. Je hebt dagelijks contact met monteurs, service adviseurs en de werkplaatschef om ervoor te zorgen dat alles volgens planning verloopt.

Over de aftersales van Henk Pen
Henk Pen is een Bovag gecertificeerd servicepunt van een 7 tal A-merken, maar biedt feitelijk service en onderhoud aan alle merken. Begin 2026 verhuist Henk Pen naar Groenlo en zal daar in een complex van 50.000M2 een gloednieuwe en volledig gemoderniseerde werkplaats neerzetten en sterk uitbreiden om nog gespecialiseerder schadeherstel uit te kunnen voeren. 

Jouw taken:

  • Beheren en bijhouden van de planning voor de monteurs.
  • Inplannen van nieuwe orders in het planningssysteem.
  • Goedkeuren van geklokte uren en verwerken van werkorders in het ERP-systeem.
  • Factureren van afgeronde werkorders.
  • Dagelijks contact onderhouden met monteurs, service adviseurs en magazijnmedewerkers over lopende orders.
  • Opstellen van nieuwe opdrachten in het CRM-systeem en verwerken van dagelijkse taken.
  • Actief deelnemen aan overlegmomenten zoals de dagelijkse dagstart en werkplaats vergaderingen.

Bevoegdheden:

  • Aanpassingen doorvoeren in het planningssysteem.
  • Inplannen van nieuwe orders.
  • Goedkeuren van gewerkte uren in het ERP-systeem.
  • Factureren van orders.
  • Aanmaken van nieuwe opdrachten in het CRM-systeem.

Wie zoeken we? 

Wij zoeken een zelfstandige en proactieve medewerker die verantwoordelijkheid neemt voor zijn/haar taken. Je bent communicatief sterk en kunt helder rapporteren aan jouw leidinggevende. Jij zorgt ervoor dat het arbeidsproces soepel verloopt, zelfs in stressvolle situaties.

  • Ervaring in een vergelijkbare administratieve/planning functie, bij voorkeur binnen aftersales of werkplaats omgeving.
  • Ervaring met ERP-systemen en planningssoftware.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Sterke organisatorische vaardigheden en oog voor detail.
  • Oplossingsgericht en stressbestendig.
  • Teamspeler, werken in een professioneel aftersales team met 15 medewerkers

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende fulltime functie (40 uur) binnen een dynamische werkomgeving.
  • Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.
  • Een prettige werksfeer met betrokken collega’s.
  • Oergezellige vrijdagmiddagborrels, legendarische bedrijfsfeesten en een fantastisch team.

Geïnteresseerd? 
Vul het formulier in, upload je cv en we nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een kennismaking.

Enthousiast geworden?

Vul het formulier hiernaast in en upload je CV, wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Back Office Medewerker Aftersales

Naam(Vereist)
Max. bestandsgrootte: 512 MB.